سراب عشق

الهي و رَبِّي مَن لي غَیرُک خدایا من جز تو کسی را ندارم

سراب عشق

اشعار و دكلمه ها و دلنوشته هاي عاشقانه و غمگين

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1


آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1


اس ام اس نامردی و خیانت


جای خالیت رابافرض پرکرده ام
حرامش باد
آنکه پرکرد جای مرا

 

*

اس ام اس خیانت جدید

*

 


اونقدی مرد هستم ک پا رو قلبم بذارم تا یکی دیگه خوشبخت بشه

 

*

اس ام اس خیانت دیدن

*

 


تو رفتی بخاطر من
ولی من رفتنت را خیانت فرض میکردم
دکترها تورا جواب کرده بودن تومرا

 

*

اس ام اس خیانت 93

*

 


خیانت تلخ ترین قسمت یک زندگی عاشقانه است جایی که با قلبی شکسته و وحشتناکترین دردها متوجه میشی با تمام وجودت زیباترین داشته ات  عشق  رو به بی لیاقت ترین شخص دادی

 

*

اس ام اس خیانت 93

*

 


دردم اینه عشقش بودم وقتایی که عشقش نبود

 

*

اس ام اس خیانت دیدن

*

 


سخت است عشقت را دو دستی تقدیم غریبه ها کنی و فقط بگویی :"خوشبخت بشید

 

*

اس ام اس خیانت عشق

*

 


هوا سرده اما سرما نمیخورم کلاه عشقت تا زیر گردنم آمده

 

*

اس ام اس خیانت جدید

*

 


ترجیح میدم دستان زبر مادرمو لمس کنم و طعم واقعی عشق رو بچشم تا اینکه دستای لطیف اونو بگیرمو طعم خیانت رو درک کنم

 

*

اس ام اس خیانت جدید 93

*

 


گریه ام می گیرد وقتی می بینم که کسی که دنیای من بود حالا منت دیگری را می کشد

 

*

اس ام اس خیانت دیدن عشق

*

 


چقدر سخته در گیر حسی بشی که میدونی یه بازیه
اما می مونی تا ببازی

 

*

اس ام اس خیانت دیدن جدید

*

 


اونی که میخواست منو تو ما نشیم دمش گرم تو رو میشناخت که چه عوضی هستی

 

*

اس ام اس خیانت 93 عشق

*

 


خیانتش باعث شد هیچ حسی نسبت ب کسی نداشته باشم وخیانتش بهم اموخت رها زندگی کنم

 

*

اس ام اس خیانت جدید

*

 


دستهایی را که من ارزوی گرفتنش را داشتم اکنون دور گردن غریبه ایست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: omid تاريخ: سه شنبه 1 مهر 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﻪ ﺩﻝ ﺳﭙﺮﺩﻥ ﻣﻦ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻣﺸﺘﯽ ﺍﺟﻞ ﺑﻪ ﺑﺮﺩﻥ ﻣﻦ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺁﺏ ﺗﮑﺎﻥ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﺩ ﺍﺯ ﺁﺏ ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺍﺏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻣﻦ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺷﻤﻊ ﺩﺭ ﻏﻢ ﺗﻮ ﺁﺏ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﻓﺮﻡ ﻣﺮﺩﻥ ﻣﻦ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to sarabeeshgh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com